משדרגים את האימון – 5 אביזרים וגאדג'טים שאתם חייבים באימון

אימוני ספורט הם ללא ספק מקור בלתי נדלה להנאה והתרעננות ובריאות. חלק מהעניין המתמשך בתחביב נפלא זה, הוא השימוש אשר ניתן לעשות כיום באינספור אביזרי עזר וגאדג’טים. אלה חמש דוגמאות בולטות ומעניינות לעזרים וגאדג'טים כאלה:

אוזניות לספורט – אביזר קטן, תועלות גדולות

אוזניות אלחוטיות (או בכלל) לספורט, עשויות לספק לכם תועלות רבות. מוזיקה הולכת טוב מאוד עם ספורט. המוזיקה תסייע לכם לעבור קטעים שוחקים במיוחד באימון. היא גם עשויה להשתיק את רעשי הסביבה, במידה והדבר חשוב לכם. בעזרת האוזניות, תוכלו להשמיע מידע קולי מסייע, כגון תכנית אימון. אם מתאמנים למשל בשיטת High-intensity interval training הדבר משמעותי מאוד. יש הקלטות מוכנות, של מוזיקה פלוס הנחיות אימון עבור HIIT, שילוב אשר מסייע לעמוד בזמנים המוקפדים של שיטה זו, ללא הצורך להסתכל בשעון כל הזמן. אם בוחרים במוצר מתקדם בתחום זה, כגון אוזניות של חברת skullcandy, תוכלו ליהנות משלל תכונות מתקדמות. למשל סינון רעשים אקטיבי, אשר יקדם חוויית אימון שקטה ומהנה, יכולת הפעלה קולית, יכולת איתור מיקום האוזניות ועוד. כל זאת, כמובן מעבר ליכולות בסיסיות, כגון בקרת עוצמת השמע.

שעון ספורט – מחשב זעיר, איתכם בכל מקום

שימוש בשעון ספורט תוך כדי אימון, הוא כמו נשיאת מחשב אישי קטן עליכם, בצורה קומפקטית להדהים. בהתאם לכך, הדבר מאפשר ביצוע מגוון רחב של פעילויות שימושיות עבור האימון, הרבה מעבר ליכולת סטנדרטיות של שעון רגיל. שעון כזה, יוכל לספק ניטור של מיקומכם, אשר יסייע לניווט. הוא יכול למדוד פרמטרים גופניים שונים ולספק פידבק על כך, באופן שמסייע לאימון. למשל כאשר חורגים מרמות בריאות של פרמטרים כאלה, שאז השעון יוכל לספק התראה לקחת הפסקה, לשבת קצת בצל, אולי לשתות יותר וכדומה. כמובן, שעון הספורט יוכל לסייע לניהול האימון עצמו, עם תוכניות אימון שונות מהן תוכלו לבחור.

 

 

אביזרי נשיאה – כל מה שצריך, בפורמט נוח

תיקים ופאוצ’ים מסוגים שונים, משמשים ספורטאים כפתרון לנשיאת חפצים אישיים קטנים, בצורה נוחה. חפצים אלה הם לעתים חיוניים לאימון ולעתים קרובות יותר מכך. למשל מפתחות הבית או הרכב. כך שחשוב פתרון, אשר יאפשר לשאת אותם בצורה שלא תפריע לאימון ובצורה בטוחה. אביזרים אלה עשויים להשתנות, בהתאם לאופי הפעילות הספורטיבית שבה מדובר. פאוץ’ לרוכבי אופניים למשל, יצטרך לענות על דרישות שונות מפאוץ’ עבור אצנים, אשר כמובן שונה מפאוץ’ לשחיינים.

הכובע שיגן עליכם ויקל את האימון

כובע איננו רק פריט לבוש ליום יום. עבור מי שעושים ספורט, יש לו כמה וכמה יתרונות נוספים. הכובע ישמור על הראש חמים ונעים, כאשר עושים ספורט בחוץ במזג אוויר חורפי. הוא יסייע לספוג זיעה מהמצח בימי החום הקיציים. הוא יספק הצללה שתקל על העיניים, אם רצים מול השמש כשהיא חזקה ובזווית נמוכה. כמובן, כובע חיוני גם מסיבות בריאותיות, אם מבצעים פעילות ספורט ממושכת בחוץ. הוא יוכל להגן מפני קרינת השמש, על הראש, העורף והצוואר.

פלסטרים ועזרי חבישה – מעט המחזיק את המרובה

ספורט עשוי לגרום מדי פעם לפציעות מסוגים שונים. במקרים כאלה, טוב שיהיה עליכם פתרון לחבישה ולעצירת הדימום. גם אם זה בהיקף קטן. למעשה, מוצרים פשוטים כאלה, שימושיים למטרות נוספות בספורט, גם מעבר לכך. למשל מניעת יבלות בשימוש בנעל הספורט, באמצעות סרט לויקופלסט. כך שפלסטרים ועזרי חבישה אחרים, הם דוגמה בולטת מאוד לעזרים זולים יחסית, עם תועלת גדולה למדי. הם גם בעלי משקל נמוך במיוחד והם תופסים נפח קטן מאוד. כך שכדאי מאוד לשאת מוצרים כאלה עליכם, לאחר שתחליטו מה מתאים במיוחד לספורט שאתם מבצעים ועבורכם אישית.

לסיכום

הפיקו יותר מהאימונים שלכם, בעזרת התעדכנות באביזרים ובגאדג'טים החדשניים והאיכותיים ביותר.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו!

התצוגה של שאנל

נגישות