רשתות בגדים גדולות – הכירו את תוכנת ניהול הקמעונאות של תפנית

ניהול עסקים הוא אתגר וניהול עסקים גדולים הוא אתגר גדול אף יותר. קמעונאות בכלל, הוא עולם שלא קל לשרוד ולהצליח בו, כך שעזרי הניהול עבורו משמעותיים מאוד. אחד העזרים הבולטים למטרה זו, הוא שימוש במערכות ERP. עסקים גדולים ומתוחכמים ממנפים ERP לשם התייעלות, חסכון ועוד. עסקים מקומיים רבים, גם מכירים פתרון שלוקח זאת שלב אחד הלאה – תפנית של מטריקס. מה זה בעצם ERP? מה מיוחד בתפנית? ומה חשוב שתדעו על כך, מבחינה מעשית עבורכם?

לחשוב ניהול מרוכז

סוג הפתרון שידוע בשם Enterprise Resource Planning, מספק פתרון רב עוצמה לניהול עסקי. הרעיון הבסיסי פשוט – לרכז הכל למקום אחד. מידע וגם תהליכי עבודה, מנוהלים כולם ממקום אחד, באופן אשר מספק תועלות רבות. כמו כן, ניתן להתאים מערכות כאלה למגזרים ספציפיים. לשם ההמחשה, תוכנת ניהול קמעונאות של תפנית, מהווה פתרון מותאם כזה, אשר "תפור" במיוחד, לצרכי הניהול הספציפיים של עסקים במגזר הקמעונאות. עסקים אשר משקיעים בתשתיות מחשוב מיוחדות מסוגים כאלה, למעשה לוקחים את יכולות המחשוב למכסימום. במקום להסתפק באוסף כלים נפרדים, אשר כל אחד מהם עונה על צורך נקודתי, כאן יש מערכת מאוחדת, אינטגרטיבית, יעילה ככל הניתן.

סוד ההתאמה למגזרים

תפנית היא מערכת ERP בולטת במיוחד, אשר מיועדת לעסקים גדולים בלבד. עד כאן, אין ספק שהיא מהווה מערכת אטרקטיבית ועוד נרחיב על כך בהמשך. אך המיוחד בתפנית, הוא כאמור ההיבט הבא: לאחר התקנת מערכת ERP, עסקים נאלצים בדרך כלל לבצע בהן התאמות נוספות, עבור המגזר המיוחד שבו הם פועלים. תפנית היא מערכת ERP, אשר פותרת זאת מראש. המערכת מותאמת מראש לשורת מגזרים עסקיים, כולל חברות קמעונאות. בכך, היא חוסכת למי שרוכשים אותה, בצורך היקר והלא פשוט להשקיע בהתאמה עבורם. בכל תחום התמחות, תפנית מהווה פתרון "בסט אוף בריד", ייחודי וייעודי. מלבד קמעונאות, נמצאים בין מגזרים אלה גם חברות בתחום האשראי החוץ בנקאי, יבואני רכב, ליסינג והשכרה, מרכזים רפואיים, חברות יבוא ושיווק מוצרי צריכה, גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, מרכזים לוגיסטיים, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, בתי דיור מוגן, חברות שירותים וחברות בתחום מוצרי הגמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה).

כלולים במערכת

בכדי להמחיש את יכולותיה של תפנית, אלה הם כמה "מודולים" מרכזיים שהיא מציעה:

 

 

  • CRM – מודול חשוב ביותר, אשר עוסק בניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management).
  • ניהול רכש, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – כולל סיוע בניהול קטלוגים ובניהול עצי מוצר.
  • ניהול מכירות – כולל ניהול ה"לידים”.
  • ניהול פיננסי – סיוע לניהול הפיננסי השוטף, כולל ניהול ספר ראשי, תקציב ובקרה תקציבית, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי ודו"חות כספיים. זו היא מערכת אשר פועלת ברמה רב חברתית, שנתית ומטבעית.
  • ניהול שירות – כולל יכולות של ניהול הסכמי שירות ושל קריאות שירות. תפנית מציעה מבחינה זו גם אינטגרציה למודול הפיננסי ולמודול הלוגיסטי, בהקשר ניפוקים ותהליכי רכש.
  • פתרונות ניידים – ממשקי קופות ופתרונות מובייל, קריאת ברקוד, מסופונים ומסופי RF.

החברה האיכותית שמאחורי המוצר

אז מי פיתח את המערכת המרשימה הזו? החברה שמאחורי המוצר, היא מטריקס – חברת טכנולוגיה וותיקה, מוערכת וגדולה. חטיבת המערכות העסקיות שלה עוסקת בכך כשני עשורים, במהלכם הוכנסו בתפנית שיפורים, שכלולים והרחבות, על פי הצורך. החברה למדה ולומדת באופן מתמשך את דרישות השוק המקומי בנושא ERP והדבר מקבל ביטוי במוצר. כך שתפנית היא גם ERP איכותי וגם כזה, אשר מותאם באופן אופטימאלי לדרישות הצרכן המקומי.

לסיכום

בשורה התחתונה, המסקנה פשוטה: כחברה גדולה, כדאי לכם להכיר את עולם ה-ERP. כמו כן ובמיוחד בתור רשת בגדים, כדאי לכם להכיר באופן ספציפי את תפנית.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו!

התצוגה של שאנל

נגישות